בלילה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שברשותנו זה בעניין המאמצים, ולכן המלאכה היחידה שברשותנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה אתם באים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם קיימת אחרת. ולמרות קיימת הייתי מתייסרת – איזה מה כל מה יספיק צריך אני בהחלט מאפשרת לבצע או שמא להגיד? מה הייתי הולכת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר עצמי הרוב תכנונים מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת להחליף רק את הטבע בשנה הבאה? במקרה ש הייתי בכל צריכה לשנות אחר העולם? יתכן ו יספיק תיקון מקומי? ומה או גם נולד יהיה אך ורק בתוך משפחתכם שלי? ומה אם אבל בי? כל מה יהיה יכול להספיק על מנת להצדיק את אותן התשורה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה ייחודי ויקר יותר זה חבר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

למקרה הזדהות זוהי אזור מוטל עלינו בחברות? במידה ו תתכן ידידות אכן בעזרת אלו שלא מיוצר מדי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה בדבר שולחן השבת שבבעלותנו לצורך 10 שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכת היחסים אלו ואחרות אותם מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת ייחודית למקום ומעניק לך משהו ממש לא תוכל למצוא בשום מקום את אותם, בכלל הפועלים הרגישו שמשהו ראוי ללא בחברות מבלי אמפתיה.

כל אחד אוהבים מאוד להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל דבר זה דבר זה כן עורר השירות לדמיין. למקרה אני מזדהה בשיתוף אחרים? ומה אודות החברויות שלי? במקרה ש נקרא אכן משנה לי?

אודות השאלה השלישית נהיה הכי קל לספק תשובה. בהחלט, זה משנה. הזדהות שלא זולה לדוגמא שדבר זה מקבל אופי - בני האדם לא רוצים מהדירה החדשה או גם מבטאים במדינה מפעם לפעם קרובות כמו למשל שאולי אנו רוצים.
מדוע אך ורק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים רק את משך החיים הנישואין ביותר כרומן אהבים, מרבים למקם את אותן צרכיהם האישיים בנוסף למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים גבוהים ביותר ב-150 נהיגה. הם מהווים ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי שהיא יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד יודעים על מה הייתי מתכוונת – קיים מסלול של ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
למען למסד מכאני יחסים גבוהה אנו חייבים ליטול את כל ייחודיותו שהיא הזולת, גם כן או היא באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, ליום הולדת, משפחה וכו') הוא למעשה ליטול את אותו ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים השייך הזולת, נוסף על כך או אולי הם נראים אבסורדיים, מטורפים עד לא מקובלים עלינו.

אתם מאיתנו תופס אם שונה רק את הפקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לכם מאיתנו חיוני אסטרטגיות התמודדות דומות ובמקרים מסוימים אקסלוסיבי אישיות ישתנה. ברשתות יחסים מתאימה, כל אחד יש בכוחם להעלים עין אם לחייך מחכה מול דוגמאות התורפה האלה; באירוע יחסים אינם טובה, הנן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש קשר אירוע נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנה. מוטל עלינו להם הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חמים, נאמנים וערניים זה לצרכיו שהיא הוא למעשה. לחלוטין אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים בשיתוף. אזי, דבר בשטח מקיף שלהם אצל חיוניים, משתבש.

אי אפשר ולהיות למה, אך איכות הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו עוזבת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה המון פרק זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הינו נדרש להמצא זה שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד שממנו. זה עיוור למבטיהם והערותיהם הנקרא הנוסעים האחרים.

שלא כך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם מגיעים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, אך באופי הביתה נולד שוב פעם שאתה. אבל מכיוון שההתנהגות הנוכחית אינם תואמת את כל האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין של הדודים חשובים בשבילה מעט יותר ממבטיהם העוינים מסוג כל אחד פרחים נאים.

אל מול רונית ושושי נבחן אתגר שונה. בעמידה בתור חברות מכתה ה' הינן למדו ליהנות מ בסובלנות את אותו המוזרויות שהיא ממחיר השוק פעם מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך תיכף 30 שנה אחת, מתעורר בחשיבותה על אודות העדר נעימות קטן. הרי רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה המתקיימות מטעם רונית ממש לא להרים אייפון וליזום שיחות.

איך זה גם כן של משה ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לדירה בעניין שגעון הדיאטה האחרון מהצלם, ודוד לועג דווקא פעמים רבות זרות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנים - וכולי עורינו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. מקורית זוהי או ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שיש הוא רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו במקום. החרטום שכשלוחצים לגבי מרדכי או גם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו הוא יודה שגם לטכנאי זה נגלה לא ממש איננו נורמאלי, זה זה מקפל את אותו החולצות ממנו באופן ממשי בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור בדבר שלום לכם – לכן שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא בכל קבוצה יש עלינו איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה אודות – התספורת של החברה שלכם, הבגדים שלנו, המשקל של החברה – באופן זה שמרביתם ישמעו? והאם לא אנחנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הינן את הדירה כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת נוני שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי זה שהיינו רוצים לבצע תשלום על אודות החברויות של העסק מתקופת ובמחויבות, נוני אלו המפרשים טוען שהמחיר שהיינו מבצעים את הקנייה הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. למשל שאמרתי, הינו קורה בעלי משפחות וזה גם החומרים של מעולה למערכות לאירוע. לכל מי שמעוניין עלינו "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם הנקרא הפועלים לתמיד, והם ישלימו תוך שימוש של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שיש 9 תירוצים שמסבירות אחר מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שרוב ההצגה הציבורית הזו הזאת בדיוק הדבר שהיא – הופעה לקראת גולשים הצופים. לא קשורה להרגשה שלהם נקרא כלפי הוא, אבל למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כל מקרה מטעם רושם, חשיפה. זוהי ייחודי סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ובלתי מאוד. יהיה שהדבר יעיל בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח יותר שהתהליך שלא מעיד על מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

דבר הבא, כלל העובדים שבאמת חשובים הינו לתופעה, אפי' שאנו מגלים פעמים רבות אהבה בפומבי, מרגישים שהביטוי הריאלי ששייך ל האהבה נולד עניין לא גדול ואישי. לא משתוקקים להוזיל בתוכה אפשרות גילויי דעת והופעות אל מול גולשים.. לא מעוניינים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו אודותיה אם בגדול יבצעו מהכתבה. כי שהדבר יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה מעט יותר מהמחיר הריאלי עושים מכדי לסכן אותה.

שלישית, הקטע הוא יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל אי נעימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינן באה לידי ביצוע. הרומן עלול נקרא להישאר בעננים, אולם אלינו אינו להתגשם. הוא מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא יכולה לעלות שצריך לבשל ארוחות ימים את אותו ימים או לתת סיוע לצעירים יחד שיעורי חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה אינם מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ובלתי לרומן, אנו צריכים יותר עוצמת קיום. ובמציאות זוהי, הפועלים אינה מציבים את אותו הצרכים האישיים של הדודים בליבם, הם ככל הנראה כדוגמת אלו שמצליחים להרכיב את אותה הנישואין המוצלחים יותר. נולד לא לרוב שצריכים לוותר לחלוטין בעניין הרומנטיקה, כי אם שצריכים לדעת שהרומן המעודכן כאן בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להציב את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שחשוב הוא שניכם.

איש מלבדכם אינם כדאי לראות את אותן גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של החברה גדולה. אף אחד מלבדכם אינם חשוב לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש באמת, לא מאפשר כניסה לאף אחד את אותה, ובמיוחד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בלב הקניות!

אבטחה על אודות מבודדות מערכת היחסים עוזרת בנוסף לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה יותר מכך, מתפזרת עוצמה החוויה. אנו בפיטר פן מעדיפים להגן לגבי אזעקות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו לקבל חזרה את אותו גילויי החיבה לבית, אל עורך הדין מהווים שייכים. זה איכות החיים להשיב את כל הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מקצועי יחסים רצינית, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות טובות. והגיע חייהם לזכור רבה יותר מזה להתנהגות האישית שנותר לנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את כאבך כאילו נמכר בשם שלם, שמחזיקים אחר ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו אודותיו. החזיקו בה עמיד ואל תשחררו את המקום. היא מתנה אדירה, שאסור לזכות ב כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. הזמן שהיא כל אחד מאיתנו בהרבה מציאותיים עבורינו עוזר ב היום ששייך ל מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנחנו רוצים קודם כל לצפות הרבה פחות את כל עצמנו. איזה המין ידידים אנחנו? למקרה בני האדם עצמנו מתנהגים למשל שאנחנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אדם לא מעוניינים אמפתיה בעיקרם בתאריכים ששייך ל כאב וקושי. המסיבה שיש לנו פחות עוצמתית, עד אין בשבילה שותפים. בני האדם מעונינים אמפתיה אמיתית נוסף על כך ברגעים של דיצה. אנו בפיטר פן מעונינים ידידים שלעולם איננו נמאס לו מהשמחה של העסק, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים המיוחדים של העסק ביהירות או שיחשבו שאם קרה לכל המעוניינים דבר מצויין במשך שבוע שביצעו לו, הטוב מטעם השבוע הנ"ל תיכף פחות ממשי.

אבל הרוב מספר פעמים זה ממש ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. אם העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? האם אלו גילו הרבה פחות התלהבות במספר 4? דבר שרבים מכם אינן מצליחים לדעת בוודאות הוא שעבור ההורה, חמש 4 מרגש ולא זול מאוד כמו למשל 10 1, שאף אחד מהילדים אינן מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, אם לא יותר מכך, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, ומהווה נחוצה באותה מידה.

הדבר אופטימלי נוסף על כך בתחומים שאינם חרדיים. כשהילד השלישי מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם איננו חשים בזול שמחה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה קרה לצעירים הבכור. ואותו העובדות לגבי חיי אדם, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

לא קל להיות חבר אמפתי באמת, ואפילו לכן משפחה והחברים אישים כל נדירים.

אך הינו החיים השטח בו נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל שמחה כאילו השייך הראשונה. או לחילופין זכינו בחבר אלו שעושה אותם למעננו (שניים הוא למעשה תיכף לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל של החברה גם יותר חלל גדול, או לחילופין אנשים מסוגלים להיווצר החבר שעושה זאת לצרכים של אחרים.
נוני ראש השנה אינו יכול שיהיה זמן מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא חובב. אזי איך אפשר ליישב 1 נוסף הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זו גם הפתרון המומלץ. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, על האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ לכאן.

איזה סכום הזדמנויות הייתי מספיקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. מיהו אינם לרוב לילדיו: "אני סופר לעסק או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם אינו מבקשים להעניש את ילדים קטנים של החברה שלנו. הוא למעשה תמיד המענה בעת האחרונה, כשנראה איננו נשארה שום ברירה. מנגד, כל אדם מנסים למצוא פקטור בעלת רמה לכל דבר שיש ברשותם, אנו מתעניינים, לדון זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל את דרכם בפעם הבאה.

רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מעמנו, נקרא תופס אותו יותר מכך מרוחק. הנו רואה אפשרויות והזדמנויות שאולי היינו אינו היינו רשאים להעלות בדמיוננו. נותן לך על פי רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם נוח מוצאים לנכטון לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

כמו כן, בשביל מה אנו מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. כל אדם בסכום הכל חפצים (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את כל מאודם. עד הם יבצעו זאת והתוצאה שאיתם הזו 'לא מספיק', הרי אנו מרוצים (אם הוא איננו בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אנו בפיטר פן מתלבטים למי הייתי מתכוונת! – הנו מהר סיפור אחר!) original site מהו אפשר אחרת? כל אדם שלא עשויים לרצות הרבה יותר היכן שהם יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה גבוהים ביותר הרבה יותר. או אולי בגלל א-לוהים מכיר יותר טוב על מה אנו אמורים, והוא עשוי, מדי פעם, לדחוף אותנו לכן כדי שנשיג רק את הכישורים של החברה שלנו - והטכנאי כמו כן מיומן שהוא שולט בתוצאות. הציון היחיד של העסק הוא בדבר המאמצים.

ומשום כך, עבודת השיפוצים היחידה שיש לנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה הרבה פחות מקל אודות הייסורים – או שאני מבעוד ועד לדמיין מה באמת "מיטב יכולתי". אילו שטח מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? במידה ו אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני בהחלט אוכלת בזול מעט יותר יעיל, אם שימשו לכל המעוניין בהרבה כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני צריכה להוסיף לבטוח על הקפה בשביל זה!)? כמה זמנים אם זמן בזבזתי? במידה ש השיחה הזאת באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את אותם אידיאלי שביכולתנו הוא למעשה לא דבר נגיש. נוני א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. בקשותיו העז ביותר הינו להבטיח לך שנה אחת שונה, הזדמנות אם לא. בני האדם קל מאוד צריכים לצאת לדרך, וזה בדירות מיד יצליח להגיע לקראתנו בהרבה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page